دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 36
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 70
بازدیدهای ماه : 498
بازدیدهای سال : 4872
بازدیدهای کلی : 86783
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:57 PM | نویسنده : masoud |

UNMECHANICAL 2012 دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical

نام بازی: UNMECHANICAL
پلتفورم : pc
ژانر:  Adventure, Puzzle
زبان: English
ناشر: Futuregames
درجه بندی سنی : +8

Unmechanicalیک بازی ماجراجویی معمایی است که  در رابطه با زندگی رباتی است که بی تفاوت برای پیدا کردن راه خود از قسمتهای داخلی زیر زمین به مقصد است . و به همین دلیل است که این بازی یک مکانیک ساده و شهودی را در اختیار گیمر قرار می دهد. سبک مرموز بازی و تنظیم حس کگنجکاوی خود بر اساس جریان بازی طیف گسترده ای از زیبایی بازی را به منظر نمایش قرارمی دهد.این بازی در جایگاه خود بسیار سخت بوده و گیمر هر از چند گاهی دجار چالش می شود.سبک بازی ماجراجویی است.در مورد این ژانر باید عرض کنم که ، بازی ماجراجویی (به انگلیسی: Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. بدلیل تمرکز این ژانر بر داستان، مسئولیت سنگین روایت آن بر عهدهٔ شیوه‌های مورد استفاده برای داستانسرایی مثل نوشته‌ها و فیلم قرار می‌گیرد که این خود گسترهٔ وسیعی از ژانرهای ادبیات را شامل می‌شود. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند. در غرب این ژانر از بازی با دنیای وسترن شروع شد. دنیای وسترن، ژانری است که در اواخر دهه‌ی۱۹۸۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۹۰ در قلهٔ محبوبیت قرار داشت و در میان ژانرهای حرفه‌ای و فنی بسیار مطرح شد و حتی هم‌اکنون نیز در میان ژانرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اصطلاح «بازی ماجراجویی» از بازی‌های کامپیوتری ماجرایی در دههٔ ۱۹۷۰ سرچشمه گرفته‌استکه پیشگام سبکی از گیم‌پلی است که بسیار طرفدار پیدا کرد و توانست تا به عنوان یک ژانر مطرح شود. ژانر بازی ویدئویی توسط گیم پلی آن تعریف می‌شود و شباهتی به ژانر ادبی آن ندارد.



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 563

دانلود بازی پرطرفدار Cut the Rope: Experiments برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:27 PM | نویسنده : masoud |

Cut the Rope Experiments دانلود بازی پرطرفدار Cut the Rope: Experiments برای PC

بازی زیبای طناب را ببر جز یکی از پرطرفدارترین بازیهای دنیا به شما می رود که تاکنون در پلتفروم های مختلف انتشار و در دسترس عموم قرار گرفته است. Cut the Rope: Experiments بازی زیبا و پرطرفدار که میلیون ها نفر را در سرتاسر دنیا به سمت خود جذب نموده است.در این نسخه از این بازی همچون گذشته شما باید هیولای کوچیک بازی را در مسیر رسیدن به خوراکی ها خوشمزه یاری و راهنمائی نمائید. شما باید سریع باشید و از تله های موجود در بازی گذشته و سریع مرحله را به پایان رسانید تا امتیاز بالاتری دریافت کنید. علاوه بر غذا های خوشمزه در این مسیر شما با بدست اوردن ستاره های طلا ، و هدیه های مخفی موجود در مراحم ، کلید راه یابی به مرحله های بالاتر را بدست می اورید. گیم پلی عالی ف گرافیک خیره کننده ، 275 مرحله زیبا و جذاب ، بروزسانی رایگان و آسان از دیگر ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

 



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 676

دانلود بازی طناب را ببر Cut The Rope برای PC
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:50 PM | نویسنده : masoud |

Cut the Rope PC دانلود بازی طناب را ببر Cut The Rope برای PC

طناب را ببر یا همان Cut The Rope عنوان بازی فوق العاده محبوب و جذاب بوده که نسخه های اولیه ی آن ابتدا برای سیستم عامل اندروید و سپس i-OS اتوسط شرکت ZeptoLab انتشار یافت. این بازی دارای سبکی خاص و دو بعدی بوده که گیمر را در خود غرق می کند به طوری که گذر زمان را احساس نکند. زیرا هر یک از مراحلی که این بازی دارد , دارای شیوه های تامل برانگیز خاصی برای پیروزی بوده که آن را از بازی های هم سبک متمایز می کند. پس از ساخت بازی طنا را ببر برای سیستم عامل های موبال , حال نوبت به کامپیوتر رسیده تا کاربران کامپیوتری را نیز خوشحال کند. همان طور که می دانید داستان اصلی بازی از این قرار است که موجودی سبز رنگ از طریق پست در خانه ی شما ارسال می شود.

پس از آزاد سازی این موجود دیگر نمی توانید جلوی پر خوری های وی را در زمینه ی آب نبات ها بگیرید ! برای همین ده ها مرحله ی سرگرم کننده را پشت سر می گذارید تا در پایان هر مرحله یک آبنبات خوشمزه به این موجود برسانید. در نسخه ی PC آن کیفیت و گرافیک بازی بسیار بهبود یافته و تصویر تمام صفحه ( Full Screen ) شده است. محیط و رنگبندی بازی هر چند مرحله یکبار تغییر می کند و در اصل بسته های جدید از آبنبات برای وجود بامزه گشوده می شوند. چند بسته ی اولیه را شاید همه بتوانند باز کنند ولی پس از اینکه به مراحل میانی بازی رسیدید , به پایان رساندن تک تک مرحله ها کاری بسیار سختی خواهد بود. هم چنین باید توجه داشته باشید که در پایان هر سطح امتیاز بنده بر اساس ستاره به کاربر داده می شود که جمع کل آن ها باعث باز شدن بسته ی بعدی می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 482